Anna juba tehtud sisule uus elu – 3 lihtsat sammu

Kolm sõrme näitav käsi rohelise maastiku taustal, mille kohal on tekst "OTSI, VALI, PLANEERI"

Eelmises postituses rääkisime sellest, miks kord juba avaldatud sisu väärib rohkem kordi ja viise kasutamist ning kuidas strateegiline taaskasutus aitab su sõnumit tugevdada. Millest alustada?

Siin on kolm praktilist sammu, kuidas anda vanale sisule värske vorm ja uus eesmärk.

1. Leia üles

Vaata üle viimase aasta jooksul avaldatud materjalid: blogipostitused, LinkedIni artiklid, pressiteated või tehtud intervjuud. Märgi üles vähemalt viis sellist tükki, mille teemad on siiani aktuaalsed ja väärt kordamist.

2. Vali välja „särtsud“ ja „ampsud“

Leia igast postitusest vähemalt kolm meeldejäävat mõtet – tugev seisukoht, hea tsitaat või praktiline nipp. Mõtle, kuidas iga mõtet uuel moel kasutada. Kas see sobib lühikeseks LinkedIni postituseks? Võib-olla töötaks see hästi meemina või Instagrami Reelsina? Kas seda saab kasutada uudiskirja osana? Võib olla saab teha sellest nt värske nurgaga siseuudise või kodulehele nupu?

Näide:

Originaaltsitaat: „Ilma selge sõnumita PR on lihtsalt müra.“

LinkedIni versioon: „Selge sõnum on PR-i alus – ilma selleta jääb kõik lihtsalt müra tasandile.“

Instagram Reels: „Kui sinu PR ei tööta, küsi endalt: kas sõnum oli piisavalt selge? Läbi müra teravate ja konkreetsete sõnumitega!“

PS. Särtsudest ja ampsudest kõneleva blogipostituseni jõuad selle postituse lõpus.

3. Planeeri avaldamine

Kirjuta üles, millal ja kuhu plaanid uuesti vormistatud sisu avaldada. Kasuta selleks kalendrit või lihtsat tabelit, jaota postitused eri nädalatele või kuudele. See tagab, et jõuad lugejateni järjepidevalt.

Mini-väljakutse sulle

Kas oled valmis enda loodud materjalile uue elu andma? Vali üks vana materjal, leia sellest kolm uut jagamisväärt mõtet ja jaga neid eri platvormidel järgmise nädala jooksul. Näed ise, kuidas hästi valitud vana sisu uue energia saab!

Ja kui tunned, et vajad abi vanade postituste uueks muutmisel, võta meiega julgelt ühendust. Näitame sulle, kuidas ühest postitusest võib sündida vähemalt kümme uut sisuampsu.

Ära lase heal sisul niisama seista – pane see enda jaoks uuesti tööle!

Scroll to Top